بررسی نکات مهم چاپ پاکت

بررسی نکات مهم چاپ پاکت

بررسی نکات مهم چاپ پاکت


چرا چاپ پاکت انجام دهیدم؟

بررسی نکات مهم چاپ پاکت را باید بدانید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین پاکت ها را در اختیار داشته باشید. شاید فکر کنید پاک ها فقط برای نگهداری برگه های شما تولید می شوند و به درد کارهای دیگری نمی خورند اما این تصور اشتباهی از چاپ پاکت می باشد. پاکت نامه ها می توانند رابطه ای بین دو نفر چه تجاری و چه شخصی ایجاد کنند، پاکت این قدرت را دارد که فردی را تحت تاثیر قرار دهد.

چاپ پاکت جز بخش های مهم یک سیستم ارتباطی می باشد. همچنین شما می توانید با چاپ پاکت تبلیغات انجام دهید و برند خود را با دیگر افراد آشنا کنید، بهتر است در طراحی چاپ پاکت اصول آن را باید به درستی انجام داد تا نتیجه ی مثبت آن را ببینید.

 چاپ پاکت

ما در مقاله قصد داریم به بررسی نکات مهم چاپ پاکت بپردازیم. پاکت ها عموما از جنس های نازک و مسطحی تشکیل شده اند و کاربرد مهم آن ها این است که برای محافظت از نامه، کارت و چیزهایی که داخل یک پاکت جا می شود از پاکت استفاده می کنیم.

چاپ پاکت جز خدمات پرسابقه ی هر چاپخانه ای به شمار می رود  اما برای داشتن چاپ پاکت باکیفیت و قیمت مناسب باید با چاپخانه هایی در تماس باشید که این کار را با اصول درستش انجام می دهند.

مطالب پر بازدید:

بازاریابی با چاپ بروشور

چاپ ساک دستی مناسب برای برند سازی

اهداف چاپ پاکت

اگر بخواهیم به بررسی نکات مهم چاپ پاکت توجه داشته باشیم باید اهداف چاپ پاکت را نیز بدانیم. از چاپ پاکت برای اهداف مختلفی استفاده می شود، چاپ پاکت در انواع مختلفی مانند چاپ پاکت A4 تولید می شود. شما می توانید از پاکت برای انجام تبلیغات استفاده کنید و با طراحی اختصاصی چاپ پاکت می توانید افراد را با برند خود آشنا کنید.

با بررسی نکات مهم چاپ پاکت به این نتیجه رسیدیم که چاپ پاکت برای مقاصد زیر انجام می شود:

1- استفاده از چاپ پاکت برای نامه نگاری اداری یا شخصی

2- استفاده از انواع پاکت های پستی برای ارسال کالای سبک

3- پاکت های سایز بزرگ برای ارسال مدرک

4- برای ارسال کاتالوگ و بروشور

5- از چاپ پاکت برای فرستادن لیست قیمت ها استفاده می شود

6- برای ارسال قرارداد ها از پاکت استفاده می شود

7- چاپ پاکت اختصاصی برای ارسال انواع کارت دعوت، تبریک و..

8- فرستادن هدایای نقدی و کارتی

بررسی نکات مهم چاپ پاکت -چاپخانه آراکس

انواع مختلف چاپ پاکت

این مقاله برای بررسی نکات مهم چاپ پاکت نوشته شده است، چاپ پاکت در شکل ها، رنگ ها، ابعاد و جنس های مختلفی تولید می شود. پاکت ها بر اساس اندازه و نوع به سه دسته تقسیم بندی می شوند که هر کدام دارای کاربرد های مخصوص به خودش می باشد.

چاپ پاکت ملخی

شاید ساده ترین نوع پاکت، پاکت نامه های ملخی یا پالتویی باشند. ابعاد این پاکت ها 22 در 11 سانتی متر می باشد و معمولا درب آن ها به شکل های لبه صاف، لبه گرد، لبه تیز، لبه ذوزنقه است. برای چاپ پاکت ملخی از کاغذ، مقوا و… استفاده می شود. شما در مواردی می توانید از چاپ پاکت ملخی رنگی نیز داشته باشید. در چاپ پاکت ملخی عموما لوگو شرکت، اطلاعات تماس و… در پشت پاکت چاپ می شود و در مواردی تیز می توان لوگو شرکت یا اداره را نیز بر روی درب پاکت چاپ کنید.

چاپ پاکت A4

به بررسی نکات مهم چاپ پاکت A4 می پردازیم، چاپ پاکت A4 را می توان هم به همراه ست اداری و هم به صورت جداگانه انجام داد. سایز پاکت های A4 معمولا A4 31 در 23 سانتی متر در نظر می گیرند. درب پاک A4 به صورت لبه گرد و لبه صاف می باشد. این پاکت ها در جنس های مختلفی تولید می شوند. از این پاکت ها برای ارسال کاتالوگ، قرارداد، فاکتور و… استفاده می شود. چاپ پاکت A4 جز محبوب ترین چاپ پاکت ها می باشند.

بررسی نکات مهم چاپ پاکت - چاپ پاکت

نکات مهم در طراحی و چاپ پاکت

برای بررسی نکات مهم چاپ پاکت به موارد زیر توجه کنید:

1- جای لوگو، اشعار تبلیغاتی و اطلاعات شرکت باید به درستی بر روی پاکت تعیین شود.

2- از رنگ های مناسب برای چاپ پاکت استفاده کنید، رنگ پاکت را با توجه به رنگ لوگو و زمینه کاری خود تعیین کنید.

3- از تصاویر و طرح های گرافیکی استفاده کنید که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

4- به فونتی که با آن بر روی پاکت می نویسید توجه داشته باشید، سعی کنید از فونت های خوانا با اندازه ی استاندارد استفاده کنید.

5- از ابعاد استاندارد برای چاپ پاکت استفاده کنید.

6- طراحی و چاپ پاکت شما ممکن است به شکل یکرو و دورو انجام شود.

در همین رابطه بخوانید:

لزوم چاپ سربرگ فوری

چاپ ست اداری کامل

چاپ پاکت با کیفیت را به چاپخانه آراکس بسپارید

همانطور که در مطالب بالا خواندید ما به بررسی نکات مهم چاپ پاکت پرداختیم و این مقاله را به نکات چاپ پاکت اختصاص دادیم. اگر شما هم می خواهید با چاپ پاکت بر روی ذهن مخاطب خود تاثیر بگذارید و به راحتی تبلیغات انجام دهید می توانید با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید.

چاپخانه آراکس با پیشرفته ترین دستگاه ها در زمینه ی چاپ و همچنین با استفاده از جوهر های مناسب کار چاپ پاکت را انجام می دهد. این چاپخانه در زمینه ی مختلف چاپ از جمله چاپ ساک دستی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور و… فعالیت می کند. چاپخانه آراکس با چاپ پاکت های با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد و به عنوان بهترین چاپخانه در تهران شناخته شود، شما هم می توانید برای کارهای چاپی خود با چاپخانه آراکس در تماس باشید.

چاپ پاکتمقالات

1 Comment

  • یادش بخیر قدیما با چقد نامه می دادیم به همدیگه! :))) و چقدر وقت صرف می کردیم که یه پاکت خوشگل پیدا کنیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.