نکاتی در چاپ ست اداری ارزان

نکاتی در چاپ ست اداری ارزان

نکاتی در چاپ ست اداری ارزان


نکاتی در چاپ ست اداری ارزان

نکاتی در چاپ ست اداری ارزان ، شاید خیلی وقت هست که دنبال چاپ ست اداری با قیمت ارزان و مناسب میگردید اما از بس به چاپخانه ها زنگ زدید و قیمت های مختلف بهتون گفتند خسته شده اید و در حال بالا پایین کردن قیمت ها هستید که کدام یک از آن ها را انتخاب کنید که هم قیمت مناسب باشد هم اینکه چاپ ست اداری که میدانید شامل اقلام ، چاپ سربرگ ، چاپ سربرگ A4  ، چاپ سربرگ A5 ، چاپ پاکت و … میباشد با کیفیت انجام شود. پس با ما همراه باشید تا نکاتی که در زمینه ی چاپ ست اداری ارزان برای شما ذکر می شود را باهم بررسی کنیم.

مطلب پیشنهادی : چاپ سربرگ فوری

چاپ ست اداری ، چاپ سربرگ فوری - چاپخانه آراکس

کیفیت چاپ ست اداری ارزان چگونه است ؟

در چاپ ست اداری ارزان ابتدا از چندین چاپخانه قیمت به دست آورید. قیمت های چاپ متفاوت است و موجب سردرگمی خریدار میشود. البته حتما نباید سفارش چاپ خود را به ارزانترین چاپخانه بسپارید زیرا ممکن است قیمت ارزان به کیفیت پایین کاغذ و چاپ منجر شود. قیمت بالا نیز به معنای کیفیت بالای کار نیست و در کل باید منصفانه ترین قیمت را انتخاب نمایید.

پس سر خود را با قیمت های ارزان گول نمالید که قیمتش ارزان است با همین چاپخانه چاپ ست اداری را بسپاریم.

همیشه از قدیم گفتن هیچ ارزانی بی دلیل نیست ، چند بار هم خودتان به این نتیجه رسیدید پس بهتر است دیگر ضرر نکنید و برای چاپ ست اداری به چاپخانه ای مراجعه کنید که قیمت مناسب را به شما ارائه میکند و در مقابل بهترین کیفیت را در زمینه ی چاپ سربرگ ، چاپ پاکت و … در نظر می گیرد.

مطلب بیشتر : لزوم چاپ پاکت

چاپ ست اداری ارزان- چاپخانه آراکس

مدت زمان چاپ ست اداری ارزان

اگر چاپ ست اداری فوری ، یا یکی از اقلام ست اداری مثل چاپ سربرگ فوری ، چاپ پاکت فوری میخواهید بهتر است با چاپخانه ای که میخواهید چاپ ست اداری را به آن ها بسپارید هماهنگ کنید تا چاپ آن ها را در اولویت قرار دهند . پس مدت زمان چاپ ست اداری را با چاپخانه مورد نظرتان به توافق برسید که دیر کرد نداشته باشد که شما از اینکه دیر یا زود شده است ناراحت و ناراضی شوید.

چرا چاپ سربرگ A4  در ست اداری مهم است ؟

در متن بالا اشاره ای به چاپ سربرگ A4 شده است اما میخواهیم باهم دلیل اهمیت چاپ سربرگ را بررسی کنیم .

تصور کارکرد سربرگ به عنوان ابزار بازاریابی کار پیچیده‌ای نیست. این ابزار می‌تواند به دلایل گوناگون در اختیار مشتریان هر کسب‌ و کاری قرار بگیرد. در نتیجه قادر است حاوی پیام و مفهومی باشد. به عنوان مثال اگر یک پیشنهاد تجاری در سربرگ شرکت ارائه شود؛ طراحی خاص سربرگ با یادآوری هویت بصری آن سازمان، باعث ایجاد حس بهتر در مخاطب خواهد شد. طبیعی است که این ویژگی‌ ها می‌تواند باعث جلب اعتماد بیشتر در هر مخاطبی شود.

در مثالی دیگر نامه‌ های اداری درج شده در سربرگ، می‌تواند موجب حفظ ارتباط مخاطب با کسب‌ و کار شود. در واقع اطلاعات ارتباطی درج شده در سربرگ موجب می‌شود؛ مخاطب هر سربرگی در هر لحظه بتواند با کسب‌وکار مدنظر تماس بگیرد.

چاپ سربرگ از دیدگاه برندسازی نیز حائز اهمیت است. هماهنگی سربرگ از نظر نوع طراحی و رنگ، با سایر اقلام موثر در بازاریابی، از جمله ست اداری، می‌تواند موجب انتقال احساس مثبت و نگرش حرفه‌ای به هر کسب‌ و کاری شود؛ و در نتیجه در بهبود دیدگاه‌ها نسبت به برند سازمانی موثر باشد.

مطلب پر بازدید : تاثیر چاپ ست اداری در برندینگ

چاپ ست اداری فوری - چاپخانه ارس

از کیفیت رنگ و طرح چاپ ست اداری چگونه آگاه شویم ؟

قبل از سفارش چاپ ست اداری ارزان از طرح و رنگ ها اطمنیان حاصل کنید. طرح و رنگ هایی باید در این نوع چاپ به کار رود که نسبت به پولی که پرداخت میکنید ارزش داشته باشد. کیفیت طرح و رنگ باید کاملا مناسب باشد و در حدی نباشد که پرستیژ و کلاس کاری شما را کاهش دهد.

پس از چاپخانه مورد نظر درخواست کنید که به عنوان نمونه یکی از اقلام ست اداری شما مثل سربرگ را به چاپ برسانند تا شما از نظر کیفیت رنگ هایی که استفاده میشود اطمینان حاصل کنید و برای چاپ بقیه ی اقلام ست اداری اقدام کنید.

ولی حتما یک نمونه ی چاپ دریافت کنید تا بعد از آن پشیمانی به بار نیاید که “ای وای چقدر کیفیت رنگ ها بد بود  ظاهر ست اداریم واقعا بد شده ” خلاصه اول از کیفیت کار مطمئن شوید بعد اقدام به چاپ کنید.

مطلب پیشنهادی : چاپ سربرگ در انواع مختلف

کیفیت کاغذ و جنس در چاپ ست اداری مهم است 

اقلام ست اداری شما بین شرکت ها و مشتریان در حال چرخش است پس باید جنس کاغذ به طوری باشد که بعد از چند بار چرخش بین شرکت ها و قسمت های دیگر آن شرکت خراب نشود چروک نشود .

پس باید به جنس و کیفیت کاغذی که چاپخانه ی منتخبتان در نظر میگیرد خیلی اهمیت بدهید ، چون خیلی مهم است که کیفیت بالایی داشته باشد. کاغذی که برای این نوع چاپ استفاده میشود نباید نه چندان بی کیفیت بوده و نه خیلی دیگه کیفیت بالایی داشته باشد چون این روزها قیمت کاغذ گران شده است بنابراین باید یک کیفیت معقول را در نظر بگیرند تا هزینه ی زیادی از جیب شما نرود.

برای استعلام قیمت چاپ ست اداری میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیما با آن ها تماس بگیرید.

برای چاپ ست اداری ارزان چه چاپخانه ای را انتخاب کنیم ؟

برای چاپ ست اداری ارزان و البته با کیفیت میتوانید با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید تا بهترین چاپ ست اداری ، چاپ سربرگ A4 ، چاپ سربرگ A5 ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت و … را داشته باشید.

چاپخانه آراکس در نظر دارد که بهترین ها را به شما مشتریان عزیز ارائه نماید تا از همه نظر رضایت کامل را داشته باشید و بتوانید نتیجه ی مثبتی از چاپ ست اداری با کیفیت خود داشته بگیرید. پس با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید.

چاپ ست اداریمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.