چاپ ساک دستی کادویی-چاپخانه آراکس 33914089

چاپ ساک دستی کادویی-چاپخانه آراکس 33914089


چاپ ساک دستی کادویی

چاپ ساک دستی کادویی به عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی میباشد که جهت حمل کالا به کار میرود و همانند یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک برای صاحبان مشاغل به حساب می آید ، میتوانید با چاپ ساک دستی کادویی هدایای تبلیغاتی که میخواهید به مشتریان و صاحبان شرکت های دیگری هدیه دهید داخل آن قرار دهید و به آنها تقدیم کنید در ادامه شما را با ضرورت چاپ ساک دستی کادویی بیشتر آشنا میکنیم.

مطلب پر بازدید : آشنایی با چاپ ساک دستی 

چاپ ساک دستی برای عطر فروشی ها واجب است !

بسیاری از عطر فروشی ها از مزایای چاپ ساک دستی آگاهی ندارند ، اما امروز میخواهیم این آگاهی را به شما بدهیم که چاپ ساک دستی برای شما فروشنده های عطر جزء واجبات است .

حالا شاید بپرسید که چرا ؟ ، دلیلش این است که شما میتوانید در هنگام ارائه عطر مورد نظر مشتری آن را داخل یک ساک دستی تبلیغاتی قرار دهید که او بتواند به راحتی عطر مور نظرش را حمل کند ، همانطور که ساک دستی تبلیغاتی شما دست مشتری عزیزتان است این یک تبلیغات برای شما به حساب می آید ، افراد رهگذر با مشاهده ی ساک دستی تبلیغاتی شما برند تبلیغاتی مغازه ی شما را از حفظ می شوند و برای یک بار هم که شده به مغازه ی لوکس شما مراجعه میکنند.

ساک دستی میتواند نشان دهنده ی لوکس بودن و حرفه ای بودن مغازه ی شما باشد ، چه مغازه چه شرکت هایی که در زمینه ی عطریات فعالیت می کند حتما باید به فکر چاپ ساک دستی تبلیغاتی باشند.

مطلب بیشتر : مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

چاپ ساک دستی کادویی-چاپخانه آراکس

با چاپ ساک دستی مشتریان جدید بدست آوردید 

چاپ ساک دستی کاغذی تبلیغاتی با کیفیت و زیبا یکی از نیاز های تجارت و کسب و کار است که نقش بسزایی در معرفی خدمات شرکت یا کسب و کار شما را دارد. با چاپ لوگو یا برند (شعار تبلیغاتی) شرکت بر روی ساک دستی تبلیغاتی، می تواند بدون صحبت مشتریان جدید بدست آورید .

چاپ ساک دستی به عنوان یک فرصت بازاریابی برای جذب  مشتریان جدید محسوب می شود . ساک دستی و برند شما در دستان مشتریان خود مانند یک تبلیغات متحرک در تمام روز در حال حرکت می باشد ، که همین عمل باعث ترویج برند شما و در خاطر ماندن می شود ، از موارد مورد استفاده وسیع ساک دستی می توان در شرکت ها ، رستوران و فست فودها ، فروشگاهای زنجیره ای ، برند های پوشاک و فروشگاهای اینترنتی که ارائه دهنده محصولات هستند نام برد .

همچنین چاپ ساک دستی در موسسات و شرکت های دولتی و خصوصی که نیاز به معرفی و ارائه خدمات خود در نمایشگاهها ، همراه هدایای تبلیغاتی را دارند، مورد استفاده قرار می گیرد،این ساک های تبلیغاتی معمولا توسط مشتریان از فروشگاه ها برای حمل خریدهای خود به منزل مورد استفاده قرار میگیرند.

از مزایای چاپ ساک دستی  می توان به کیفیت چاپ تا 5 رنگ ، استحکام ، استفاده چند باره ، ارائه خدمات تکمیلی مانند نقره کوب ، سلفون نامید که بر زییابی آن می افزاید و نسب به سایر راه های تبلیغاتی پر هزینه برتری خاصی دارد.

مطلب پر بازدید : مدل های مختلف چاپ ساک دستی 

چاپ ساک دستی تبلیغاتی کادویی - چاپخانه آراکس 33914089

تبلیغات ارزان با چاپ ساک دستی کادویی

یکی از مهم ترین فاکتور های تصمیم گیری برای انتخاب راه تبلیغات و نوع تبلیغ در نظر گرفتن هزینه با توجه به میزان قدرت خرید تبلیغات در کسب و کار ها میباشد که کسب و کار های نو پا با توجه به حجم درآمدی نسبتا پایین تر خود در ابتدای کار طبیعتا باید از تبلیغات ارزان تری استفاده کنند ولی آیا تبلیغات ارزانتر به منزله کمتر دیده شدن است؟

پاسخ این سوال را اینگونه میدهیم که با توجه به نوع انتخاب کالایی مثل چاپ ساک دستی که یک نیاز عمومی را برطرف میکند و مخاطب عام زیادی را در برمیگیرد پاسخ این سوال خیر است.

پس هوشمندی در نوع تبلیغات و انتخاب بستر مناسب برای تبلیغات میتواند ارزش خرید را در این نوع کار بالا ببرد. با توجه به ماندگاری بالای ساک دستی میتواند یک راه تبلیغات دائم برای کسب و کار شما در سطح شهر باشد با این تفاوت که رقبای دیگر شما با عدم آگاهی از مزایای چاپ ساک دستی از هزینه بسیار بالایی برای بیلبورد های تبلیغاتی استفاده میکنند.

مطلب پیشنهادی : انتخاب بهترین ساک دستی 

مواردی که در زمان سفارش چاپ ساک دستی (پارچه ای ) باید در نظر بگیرید ! 

– سایز کیسه (عرض و ارتفاع ) در کار های فلت یا تخت . عرض ارتفاع و اندازه پاکت
– رنگ پارچه مورد استفاده
– گرماژ و ضخامت پارچه اسپان باند مورد استفاده پاکت پارچه ای
– نوع دسته ( دسته زنبیلی یا دسته موزی ) ( همچنین نوع دسته میتواند متمایز از رنگ بدنه ساک خرید انتخاب شود)
– چاپ روی ساک دستی (تکرو یا دورو )
– طرح دوخت بالای کار که بصورت دوخت ساده و دوخت با طرح گل میباشد
– رنگ چاپ ( روی ساک دستی سفید همه رنگ های اصلی و ترکیبی چاپ قابل اجرا میباشد ) روی ساک دستی های تیره مانند مشکی ،سورمه ای ، قهوه ای سوخته ، زرشکی، آبی کاربنی چاپ با رنگهای طلایی و نقره ای صورت میپذیرد.

چاپ ساک دستی کادویی

چاپ ساک دستی در مدل های مختلف و با کیفیت را با ما تجربه کنید ! 

در صورت نیاز به چاپ ساک دستی در انواع طرح ها و مدل ها میتوانید با بهترین چاپخانه در تهران ، چاپخانه آراکس در ارتباط باشید تا بهترین چاپ ساک دستی را داشته باشید و در بین رقبای خود بدرخشید مشتریان زیادی را بدون هزینه های اضافی تبلیغات روی بیلبوردها جذب کنید در نتیجه پول پارو کنید.

در نتیجه اگر میخواهید از چاپ ساک دستی کادویی تبلیغاتی خود نتیجه ی مطلوب بگیرید کافیست با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید برای تماس با چاپخانه کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید و سفارشات خود را به آنها مطرح کنید تا هزینه چاپ و موارد دیگر را به اطلاع شما برسانند.

چاپ ساک دستیمقالات

2 Comments

  • وای چقد این ساک دستی قرمزه خوشگله!!!! واقعا اگه چاپ ساک دستی همه ی مغازه ها این شکلی باشه من خودم از این به بعد فقط ساک دستی میخرم :))))

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.