چاپ ست اداری کامل چاپخانه آراکس چاپ بروشور

چاپ ست اداری کامل چاپخانه آراکس چاپ بروشور


چاپ اوراق ست اداری 

برای یک کسب و کار چاپ ست اداری اعتبار آن موسسه یا شرکت را نشان میدهد. معمولا برای مکاتبه با شرکت ها و سازمان های دیگر از این اوراق استفاده میشود. چاپ پاکت، چاپ سربرگ و … برای انجام مکاتبات اداری لازم و ضروری است. اقلام ست اداری به صورت یک مجموعه است و از طرح و فرم یکسان در چاپ برخوردار می باشد. در زمان چاپ ست اداری کامل همیشه قیمت و کیفیت دغدغه مشتریان است و مهم است که یک ست اداری چاپ با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشد.

چاپ ست اداری کامل

همانطور که گفته شد، ست اداری یک مجموعه کامل از اوراق اداری است. اصطلاحا یک پک از کاغذهای سربرگ، یادداشت، پاکت نامه، کاتالوگ، بروشور، هدایای تبلیغاتی و کارت ویزیت را ست اداری میگویند. چاپ تمام این اقلام با هم و به صورت یکجا انجام میشود.

علاوه بر موارد ذکر شده میتوان طراحی CD، کارت های ورود و خروج پرسنل و لیبل های مربوط به کالاها و خدمات را نیز جزء ست اداری دانست. چاپ ست اداری برای یک سازمان از ملزومات اولیه است. میتوان ست اداری را به منزله نمایش نظم و ترتیب در اوراق و اسناد شرکت ها و به ویژه مراودات بین سازمانی دانست. اما فاکتورها در این مجمو عه قرار نمیگیرند. کاربرد فاکتور به زمینه فعالیت شرکت بستگی دارد و لزوما چاپ آن در ست اداری لحاظ  نمیشود.

مطالب مرتبط :

چاپ ساک دستی برای جلب توجه عموم

کاربرد چاپ بروشور چیست؟

5 قانون مهم در طراحی و چاپ سربرگ

چاپ ست اداری کامل چاپخانه آراکس

طراحی مناسب برای چاپ ست اداری

همانطور که گفته شد چاپ ست اداری کامل برای یک شرکت نمایانگر هویت و ماهیت آن است. اوراق یک شرکت هم در داخل شرکت استفاده میشود و هم خارج از آن، پس میتواند ارزش و اعتبار شما را در هردو مورد تعیین کند. همین مسئله باعث میشود تا اهمیت چاپ ست اداری کامل مورد توجه قرار گیرد. معمولا چاپ در این مورد به صورت اختصاصی برای سازمان انجام میشود. طراحی برای هر اداره و سازمانی ویژه و منحصر به فرد است. استفاده از نام تجاری و لوگو به همراه اطلاعات تماس و آدرس و … باید در تمام اجزاء ست اداری قید شود.

برای چاپ همیشه بهترین کیفیت مدنظر است و طراحان نیز باید به این مسئله توجه داشته باشند. برای اینکه نتیجه مورد تائید صاحبان کسب و کار باشد، لازم است تا برخی موارد را در زمان طراحی مد نظر قرار دهیم. به طور مثال برای چاپ ست اداری تنظیمات رزولوشن روی 300 dpi قرار میگیرد و روزلوشن کمتر از این عدد کیفیت چاپ را به شدت کاهش میدهد.

تنظیمات مربوط به رنگ نیز ماطبق با استاندارهای چاپ است. رنگ را همیشه روی CMYK برای طراحی و چاپ تنظیم میکنند چون رنگ های RGB برای چاپ مناسب نیستند. تبدیل فونت به Shape هم از ترفندهای طراحان در زمان طراحی و چاپ است.

توجه به چاپ ست اداری کامل و با کیفیت چه دلیلی دارد؟

ست اداری مزایای زیادی دارد و موارد استفاده آن میتواند اهمیت چاپ آنرا به خوبی توجیه کند. با آگاهی از مزایای آن به کیفیت چاپ نیز اهمیت میدهیم چون تمام اوراق ادارای در این دسته هستند و باید به آنها توجه شود. از مهمترین کاربرد های ست اداری باید به موارد زیر اشاره کرد:

ارتقاء هویت سازمانی ومشخص کردن زمینه فعالیت شرکت

ایجاد سهولت در دسترسی افراد به شرکت به وسیله شماره تماس و آدرس ایمیل درج شده روی اقلام ست اداری

نمایش نظم و انضباط در سازمان و اداره

ایجاد حس ارزشمندی برای مشتریان و افراد که در شرکت فعالیت دارند

چاپ ست اداری کامل چاپخانه آراکس چاپ کاتالوگ
انواع چاپ برای ست اداری

چاپ ست اداری معمولا در دو نوع اختصاصی و معمولی انجام میگیرد. انتخاب هرکدام از این دو به نیاز شرکت بستگی دارد. علاوه بر فرمت چاپی، اوراق هم ممکن است به دو صورت افست یا فوری چاپ شوند. معمولا از چاپ افست برای تیراژ بالا استفاده میشود. برای چاپ ست اداری در تعداد کم و با هزنیه پایین تر معمولا از چاپ فوری استفاده میشود. اگر مشتریان تمایل داشته باشند که در مدت زمان کمتری چاپ اوراق اداری انجام گیرد، میتوانند درخواست چاپ فوری بنمایند.

در تعیین قیمت چاپ ست اداری کامل ، عوامل زیادی موثر هستند. از کیفیت کاغذ گرفته تا تیراژ چاپ و فرمت انتخابی و رنگ بندی میتوانند روی قیمت تاثیر بگذارند. به طور مثال اگر از کاغذ 80 گرمی برای چاپ استفاده شود هزنیه کمتر است. تا زمانیکه از کاغذ 120 گرمی برای چاپ اوراق استفاده میکنیم.

به طور کلی برای اینکه چاپ ست اداری کامل و با کیفیت انجام گیرد باید همه چیز از بهترین شکل و با بهترین کیفیت فراهم باشد. مسئله بعدی انتخاب رنگ سازمانی است تا طراحی و چاپ براساس آن انجام شود. رنگ سازمانی علاوه بر سلیقه مشتری با زمینه کاری شرکت هم مرتبط است. انتخاب یک طرح گرافیکی مناسب باید اختصاصی و خلاقانه باشد تا به میزان کافی بتواند در مخاطب تاثیر بگذارد.

مطالب پیشنهادی : 

دلیل اهمیت طراحی ست اداری 

تاثیر چاپ سربرگ در برندسازی

پاکت نامه چیست؟

چاپ ست اداری باکیفیت و مقرون به صرفه را از ما بخواهید!

اگر به دنبال یک چاپخانه با سابقه و یک ست اداری با کیفیت هستید با چاپخانه آراکس تماس بگیرید. آراکس پرینت با سابقه طولانی و مجرب در زمینه انجام امور چاپی در خدت شما مشتریان عزیز می باشد. برای ارتباط با ما میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

چاپ ست اداریمقالات

1 Comment

  • مقاله تون خیلی مفید بود! من خودم تو شرکتمون مدیر روابط عمومی ام و از اینجا به همه میگم که چاپ ست اداری خیلی مهمه برای هر شرکتی! مخصوصا اگه شما بصورت بین المللی هم بخواید کار کنین اینجور چیزا خیلی به چشم خارجیا میان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.